perjantai 3. tammikuuta 2014

Farkkutyyny

Tämän tyynyn olen tehnyt viime vuoden puolella käytetyistä farkuista. Aloitin sen jo kesällä, mutta innostus lopahti muutamaksi kuukaudeksi, koska minua harmitti huonosti leikatut palat. Syksyllä kuitenkin tein työn loppuun erään ihmisen avustuksella ja tässä on lopputulos:
Tämä oli siis ensimmäinen tyyny, jonka olen tehnyt ja ompelukonettakin olin käyttänyt viimeksi vuosia sitten, joten olen suhteellisen tyytyväinen lopputulokseen. Tuli siitä paljon parempi kuin aluksi ajattelin ja ainakin tämän tekeminen oli opettavainen kokemus jos ei muuta. Jos vielä joskus ompelen jotain, muistan ainakin ensin suunnitella huolella ja vasta sen jälkeen tartun saksiin. Ja saumavaran voisin ehkä muistaa ottaa huomioon.

1 kommentti:

  1. Fantastisen hieno farkkutyyny! Itse rakastan kaikkea farkuista tuunattuja juttuja, niissä on niin rajattomasti mahdollisuuksia :)

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommenteista. Ne piristävät päivääni! :)