maanantai 1. syyskuuta 2014

You can do it

Mulla alkaa koulu huomenna. Ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen oon täysiaikainen opiskelija. Oon aika hyvin onnistunu olemaan ajattelematta asiaa, mutta sitte tuli viikonloppu ja tajusin että se ihan oikeesti tapahtuu nyt. Lievästi sanottuna pelottaa, miten pärjään. Päätin siis, että tää on paras mahdollinen hetki alottaa art journalin pitäminen. Oon jo jonkin aikaa miettiny sen alottamista. Saisin purettua ajatuksia ja tunteita itelle luontaisella tavalla. Ei mulla vielä oo mitään, mihin näitä sivuja työnnän, mutta eiköhä seki tässä valmistu ajan kanssa. Tein siis itselle tsemppisivun, joka muistuttaa mua että selviän kyllä
Käytin tässä itseasiassa pariaki uutta tekniikkaa. Taustan tein akryylimaaleilla töpöttämällä eri värejä paperiin meikkisienellä niin pitkään, että olin tyytyväinen lopputulokseen.

Lintu on embossattu. Mulla on jo pitkään pyöriny nurkissa yks kohojauhepurkki ja oon miettiny, mitä ihmettä sille teen ku ei mulla oo kuumailmapuhallinta. Tänään sitte muistelin jonku joskus kirjottaneen blogissaan käyttäneensä leivänpaahdinta jauheen sulattamiseen. Niinpä siis päätin kokeilla tätä tekniikkaa. Laitoin leivänpaahtimen päälle ja pitelin testipalaa sen yläpuolella välillä tarkastaen, ettei mikään vaan ala palamaan. Ihmeekseni totesin, että kohojauhe tosiaan suli. Nyt mulla on siis patenttiratkaisu embossaukseen :D

Seuraavan idean nappasin Pinterestistä eli reunat on maalarinteippiä, jonka päälle oon maalannu akryyliväreillä ja Inka Gold -vahalla.

 Anskin blogi täyttää 6 vuotta ja synttäriviikon kunniaksi, siellä on kasapäin haasteita ja arvontoja. Jos värjätty maalarinteippi kelpaa, osallistun Teippitarhan haasteeseen, jossa pyydetään käyttämään teippiä.

1 kommentti:

  1. Hieno! Upeat pintatekstuurit. Ja tottakai maalarinteippikin kelpaa haasteeseen, teippi kuin teippi! :)

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommenteista. Ne piristävät päivääni! :)