perjantai 12. kesäkuuta 2015

I am

Pitkän tauon jälkeen taas vois postata jotain. Elämässä ollu vähä vaikeempi kausi, joten luominenki jäi vähemmälle. Oon mä kuitenki jotain saanu aikaseksi ja katotaan jos nyt pikkuhiljaa saisin ne julkaistuaki tänne:)

Tämä taulu on tehty iskälle. Tein aikasemmin taulun tekstillä "I am" ja iskä ihastu siihen tekstiin. Lupasin siis tehdä silleki oman taulun. Loppujen lopuksi oon tähän paljo tyytyväisempi kuin ekaan. Niin sitä vaan kehittyy.
Tausta on tehty akryylimaaleilla sotkemalla niin pitään, että olin tyytyväinen lopputulokseen. Reunat on maalarin teippiä, jotka olen maalannut mustaksi ja lisänny pintaa Inka goldia. Keskellä oleva pisara on muodostettu kaikenlaisesta sälästä, mitä pöydältä löyty, maalattu mustaksi ja taas Inka goldia päälle.

Tässä vielä lähikuvia:
Kiitos, kun kävit kurkkaamassa :)

1 kommentti:

  1. Liikuttavan kaunis. Teknisesti upea! Taide ja käsillä tekeminen on terapiaa!

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommenteista. Ne piristävät päivääni! :)